یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

حل مشکل گرانی نسخه‌ اصل و معتبر نبودن نسخه‌ رایگان آنتی‌ویرو

ارائه ماهانه آنتی‌ویروس اصل روی سرویس اینترنت برای نخستین بار

آنتي ويروس

جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۵:۰۰


بیشترین دارنده سهم بازار اینترنت پرسرعت، برای نخستین بار در ایران، به عنوان راه‌حل گرانی آنتی‌ویروس‌های اصل و تامین امنیت کاربران در فضای مجازی، همراه با اینترنت، آنتی ویروس اصل را به صورت ماهانه ارائه می‌کند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، در حالی که خریداری نسخه‌های اصلی آنتی ویروس‌ها به دلیل گرانی، برای تمام کاربران رایانه و اینترنت مقدور نیست و استفاده از نسخه‌های رایگان آنتی ویروس‌ها نیز، همواره با ایرادات و شک و تردیدهایی همراه است، برای نخستین بار در کشور، یکی از شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت پر سرعت به کابران خود، ضد بد افزار ارائه کرده است.

این شرکت که بیشترین سهم را از بازار اینترت پرسرعت کشور در اختیار دارد، اعلام کرده: همواره یکی از دلایل تماس مشترکان با سرویس پشتیبانی، آلوده شدن سیستم ها است و از این رو، این اقدام، به عنوان راه‌حلی برای تامین امنیت شبکه کاربران انجام شده است.

به این ترتیب هم اکنون، این شرکت با دریافت نمایندگی از کاسپرسکی، برای اولین بار در ایران و جهان، امکان استفاده از آنتی ویروس‌ اصل را در بسته‌های یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله، فراهم کرده است.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو